×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۰ ایده برتر کسب و کار معماری سودآور با سرمایه کم

۲۰ ایده برتر کسب و کار معماری سودآور با سرمایه کم
آیا شما یک معمار هستید؟ و می خواهید یک کسب و کار در زمینه معماری راه اندازی کنید. اگر بله، در اینجا فهرستی از پرطرفدارترین و سودآورترین ایده‌های تجاری معماری را پیدا کنید که با پیشینه تحصیلی شما مطابقت دارد.

اساساً معماری هم شامل محصول و هم فرآیند کار می شود. همه چیز در مورد برنامه ریزی، طراحی و ساخت ساختمان ها یا هر سازه دیگری است. همچنین، این ترکیبی از تکنولوژی و هنر است.

در تمدن بشری، ساختمان ها و سایر سازه ها مرکز فعالیت های انسانی هستند. بنابراین، طراحی‌های معماری باید از سلامت، ایمنی و امنیت افرادی که در داخل و اطراف ساختمان‌ها وقت می‌گذرانند، اطمینان حاصل کنند. این دلیل اصلی نیاز معماران به مجوز و مجوز است. با این حال، مشخصات مجوزها بسته به محل و خدمات تخصصی متفاوت است.

معماری خود یک موضوع گسترده است. و قطعاً شامل طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها است، بنابراین فرصت‌های بزرگی را برای کارآفرینان مشتاق فراهم می‌کند. در حال حاضر، کل بخش املاک و مستغلات در حال رونق است. و به گفته کارشناسان صنعت، تقاضا برای انواع مختلف خدمات معماری یکپارچه به سرعت افزایش خواهد یافت. بنابراین زمان آن فرا رسیده است که در این زمینه سودآور کسب و کار راه اندازی کنید.

فهرست ۲۰ ایده تجاری معماری
#۱٫ خدمات مدلسازی سه بعدی
امروزه معماری ها از مدل سازی سه بعدی برای تهیه مدل پروژه های آینده استفاده می کنند. و به کاهش هزینه های تهیه مدل پروژه به عنوان یک شی کمک می کند. اگر پیشینه تحصیلی در زمینه معماری دارید، تنها شما می توانید این کسب و کار را راه اندازی کنید.

بخوانید: چگونه کسب و کار پرینت سه بعدی را راه اندازی کنیم

#۲٫ وبلاگ معماری
این روزها وبلاگ یکی از قدرتمندترین بسترها برای ارتباط با مخاطبان و به اشتراک گذاشتن افکار است. هر فردی با داشتن تجربه و دانش در زمینه معماری می تواند یک وبلاگ راه اندازی کند. وبلاگی که در آن می توانید اطلاعات، توصیه ها و افکاری را که برای مخاطبانتان مفید است به اشتراک بگذارید. و به معنای واقعی کلمه، چندین راه وجود دارد که می توانید از طریق وبلاگ درآمد زیادی کسب کنید.

#۳٫ مشاور معماری
به طور کلی، مشاوره معماری یک پروفایل شغلی بسیار تخصصی است. و این مشاوران فعالیت های گسترده ای را درست از زمان برنامه ریزی، طراحی و اجرا انجام می دهند. همچنین، برای راه اندازی یک شرکت مشاوره معماری باید مجوز خاصی دریافت کنید. ارائه خدمات مشاوره ای مرتبط با معماری یکی از سودآورترین ایده های تجاری معماری در مقیاس کوچک است.

#۴٫ تنظیم کننده وان حمام
اساساً تمیز کردن وان حمام یک تجارت همیشه سبز است. مردم اغلب به این نوع خدمات نیاز دارند. بنابراین، اگر بتوانید خدمات خود را به درستی در محل خود بازاریابی کنید، مطمئناً به طور منظم سفارش دریافت خواهید کرد. هر فردی می تواند این کسب و کار را به صورت پاره وقت یا تمام وقت راه اندازی کند. بنابراین، اگر قبلاً شغلی دارید، می توانید این فرصت را نیز در نظر بگیرید.

#۵٫ مناقصه و مذاکره
معمار شما می تواند در مورد انتخاب پیمانکار به شما مشاوره دهد – معمولاً با فراخوان برای مناقصه رقابتی انجام می شود. معمار شما به ارزیابی پیشنهادها و انتخاب پیمانکار و تهیه قرارداد بین شما و پیمانکار کمک می کند.

#۶٫ ممیزی وضعیت ساختمان
این یک فرصت عالی دیگر در صنعت معماری است. به طور کلی، ممیزی وضعیت ساختمان گزارش های بازرسی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. آنها نقص ها و تخلفات کد را هم از طریق ارزیابی بصری و هم از طریق مواد تلقی شده دارایی های منطقه مشترک ساختمان شناسایی می کنند. و به صاحبان املاک کمک می کند تا کارهای تعمیر و نگهداری را به درستی شناسایی کنند.

شماره ۷٫ طراحی ساختمان
توسعه دهندگان املاک و مستغلات همیشه به دنبال طراحان ساختمان هستند. این یکی از رایج ترین خدماتی است که می توانید به عنوان یک معمار ارائه دهید. و این روزها می توانید راه حل های نرم افزاری زیادی پیدا کنید که می توانید از آنها برای توسعه طرح های مختلف ساختمان استفاده کنید.

#۸٫ اسناد ساخت و ساز
هنگامی که مفاهیم طراحی تصمیم گیری شد، معمار نقشه ها و مشخصات کاری را آماده می کند. اینها برای دریافت مجوزها و پیشنهادات ساختمانی و راهنمایی پیمانکار در ساخت و ساز مورد نیاز هستند.

#۹٫ مطالعات امکان سنجی
ارائه گزارش مطالعات امکان سنجی یک کسب و کار بسیار دانش محور است. و اگر متخصص هستید، می توانید این تجارت را از خانه راه اندازی کنید. به طور کلی، شرکت ها به دنبال این نوع خدمات برای تجزیه و تحلیل پروژه های بزرگ و پیچیده هستند.

شماره ۱۰٫ آتش نشانی و حفاظت
امروزه شرکت های معماری خدمات مشاوره آتش نشانی و حفاظتی را به عنوان بخشی از بسته خود ارائه می دهند. با این حال، شما همچنین می توانید این خدمات را به افرادی که به دنبال آن هستند ارائه دهید. هر دو پروژه جدید و موجود می توانند مشتریان بالقوه شما باشند.

شماره ۱۱٫ شرکت معماری سبز
امروزه معماری سبز یا معماری پایدار در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در معماری سبز، معماران طراحی و ساخت را با در نظر گرفتن محیط ارائه می دهند. اساسا، آنها با مفاهیم کلیدی ایجاد یک خانه با انرژی کارآمد و سازگار با محیط زیست کار می کنند.

#۱۲٫ مشاوره سیستم HVAC

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.